2 Eylül 2009 Çarşamba



Kac sene oldu hatirlamiyorum seninle tanisali..Tanismamiza arac olanlardan biri aramizdan gideli cok oldu ,digeri de gitmek uzere..
Hayatimin en kotu donemlerinde hep yanimdaydin sen..Hep beni guldurdun..Tutup ayaga kaldirdin.Oturucam birak dedigimde sen de benimle birlikte oturdun..Elimi hic birakmadin.Hep yanimda oldun..Beni hep anladin.Dusunduklerimi benden once dusundun.
Hüliimm oldun Blimm oldun,ama hep oldun..Olmaya devam et kardesim ..

10 kisi fikir beyan etmis:

Adsız dedi ki...

Allah ayırmasın ;). Her daim birbirinizin yanında olursunuz umarım.

HuLi`s dedi ki...

aglattin beni ama canim yandigi icin degil, ben sende buldum kardesin dostun tadini

hep seninle kalicam, seni cooooooook seviyorum bibi

Happy Mixy dedi ki...

ya noluyo yaa...tamda kötü günler geçirirken, arkadaş kazığı yerken yapılır mı bu bana yahuuu...kıskanıyorum ama...beni bööle seven olmadı...oldu sandıklarımda foss çıktı...ben kimseyi sevmiyom artık...bi tek kendimi sevoom...:(

OrbY... dedi ki...

sen bizim ne kaziklar yedimizi bi bilsen :)))

HuLi`s dedi ki...

birakta dosttan gulelim be pinar, yedimiz kaziklarin haddi hesabi yok.hesap tutmuyoruz artik:))

Uyumsuz dedi ki...

hah bak için böyle sigaranızı açık havada ne güzel :)

OrbY... dedi ki...

:))sigara dusmani..

Happy Mixy dedi ki...

ORBY SENİ MİMLİYORUM.Konu: KİMSİN SEN? HADİ BAKALIM YAZACAKSIN BEKLİYORUM VE 2 KİŞİYİ MİMLEYECEKSİN.SENİ KİMİN MİMLEDİĞİNİ YAZMAK VE LİNK VERMEK ZORUNLUDUR ONA GÖRE...:)

OrbY... dedi ki...

ne ki o..once annat soona yap napiosan

Happy Mixy dedi ki...

benim pınarca bişeyler bloonda etiketlerde mim yazanı tıkla biraz fikir verir sana hade bakemmm