3 Eylül 2009 Perşembe

mim..sobe..ebe...




Korktugum basima geldi..Pinar beni ebeledi..Blog dilinde mimledi..Hem de en kazik konu basligiyla..Bunun acisi cikacak Pinarcan..

KONU : ORBY KİMDİR...

"ORBY", kucukken izledigim,hastasi oldugum cizgi film JETGILLER'de rol alan ORBITY isimli robotun ,zamanla adinin kisalmasiyla ortaya cikan bisi..
Bi nevi arak..
Arkadaslarim dahil herkes adimi unutup ORBY diye seslenmeye basladigindan ,ben de adimin aslinda bu olduguna inanmaya basladim yavas yavas.

Hatta Jetgiller'i izledigim dönemlerde kendimi robot bile zannediyordum.Belki de bunun icin bu kadar benimsedim ORBY'i.

Nasi bisi oldugunu merak edenlere de resim yukarda..

** Ben sirami savdim boylece..Ohh be !! **

4 kisi fikir beyan etmis:

Happy Mixy dedi ki...

ben sana orby kimidr mi dedim sen kimsin dedim :P

OrbY... dedi ki...

Aynen oyle dedin..Orby kimdir :)))

HuLi`s dedi ki...

ee olmadimi simdi:)) sonuc

OrbY... dedi ki...

olmustur olmustur hadee :))