31 Ağustos 2009 Pazartesi

Bugun o gunlerden biri...

Gunumun nasil gececegi sabah yataktan kalktigimda belli olur..ya surat bes karis uyanirim...ya da neseli..Gerci neseli uyandigim pek gorulmez ama sabah kalkarken bugun suratimi ascam hissi gelir oturur icime..Neseli halim de du bakiim asmim suratimi neler olacak halidir.
Bu sabah uyandim suratimi ascam diye...Aksamin 18 buçugu oldu...Sabahtan beri homur homurum...Sebep..Yok..Ama illa ki vardir icerde bi yerlerde..
Boyle oldugum zaman,birilerine homurdandigimda benden nefret ediyolar biliyorum..Ben olsam ben de ederdim..Cok da seyimde..Insan her dakika gulemez di me..
Boyle zamanlarda neselendirecek arkadaslar lazim insana..İsin kotusu kimseyi goresim de yok..
Bu homurdanma durumu nasil atlatilir..
-Eve gidip uyunur,
-Etrafta saracak,sinir bosaltacak birileri bulunur.Onlara salca olunur,
-Etrafta kirip dokecek ne varsa dokulur,
-Arabaya binilir,guzel bir muzik acilir,gidebildigin yere kadar gidilir..(Bu da riskli,cunku yolda birsuru denyo olabilme ihtimali yuksektir)
-Bunlarin hicbirini yapasin yoksa, yer yarilsa dibine girsem die daha cok homurdayip 2 tane antidepresan alinir,bitki gibi oturdugun yerde kalinir.
Bu geceki hedefim,planim sanirim bu..
Su lanet gun bitse de gitsek...

0 kisi fikir beyan etmis: