28 Ağustos 2009 Cuma

Kimseye yetememek...

Bu saatlerde günün özetini yapma geregi duyarim bazen..Gec uyumayi sevdigimden,kafama ole abuk subuk seyler takilir ki..1 haftadir tatildeyim..Yarin son gunum..Tatilde annemleri gormeye geldim..Cok da yorgunum,annem babam bana pasalar gibi bakar dusuncesiyle kalktim yanlarina geldim...Pasalar gibi de baktilar valla..Yarın son gunum..Bu gece babam dedi ki geldin gidiyosun suratini goremedik!!!
Yorgunum diye uyumak istedim..Nette hergun konusmassam olmaz dostlarim var..Onlarla konusmak istedim..Ailemle olmak istedim..Burdaki arkadaslarimla olmak istedim..Denize girmek guneslenmek istedim..Bunlarin hepsini 1 haftaya sigdirmak istedim..Sonuc..Kendim dahil kimseyi mutlu edemedim..Gec uyumayi seviyorum dedim ya..Hani bir de tatil ya...Sabaha dogru yattim hep..Sabah hadiiiiii kahvalti sesiyle uyandim..Sonra hadiiiii denize sesi geldi arkasindan...Ne kahvalti edesim vardi,ne deniz goresim...Uyuyasim vardi,onu da beceremedim..
Denizi beceremedim...Ailemle olmayi beceremedim...Netteki arkadaslarla konusmayi az bucuk becerdim gibi...Burdaki arkadaslari da beceremedim..Ben mi cok beceriksizim,zaman mi su gibi akip gidiyor,hayatim boyunca yasadigim plansizligin sonucu mu bu..
Koca bir hofffffffleyesim var,ondan da bunaldim..
P.tesi tekrar is baslayacak..Ne anladim tatilden?Kocaman bir hic..Hayat hep tatil mi olsa acaba..

1 kisi fikir beyan etmis:

Adsız dedi ki...

Başkasına yetmeyi boşver. Önce kendine yet sen. Ondan sonra başkalarına da yettiğini göreceksin. Planlama yapmana da gerek yok. Tabi ben yazdım ama öğüte de ihtiyacın yok senin Orby.