27 Ağustos 2009 Perşembe

İkiteker

İnsan hayatta istedigi seyleri yapabilmeli..
Motorsiklet tutkusu genlerden geçen birşey..Artik buna iyice inandim..Babam motorsiklet kullanirmis daha ben yokken...

Ondaki tutku bana da gecmis..Yillarca motor alicam diye tepindikten sonra,birgun cok ani bir kararla resimdeki seyi aldim eve geldim..Annem 3 gun kustu bana..Babam ,anneme caktirmasin diye , hey allam naptin sen dese de ,icten ice sevindi biliyorum..

Her ne kadar İstanbul'daki trafik canavarlari birkaç motorsever dostumu benden ayirmis olsa da..Birkac kere ustunden firlasam da...Bu ugurda dizimi kirsam da...Ne iyi etmişim de seni almisim be :)



LÜTFEN MOTORSİKLETLERİ FARKEDİN !!!!!

http://www.motosikletlerifarkedin.com/



2 kisi fikir beyan etmis:

Happy Mixy dedi ki...

süper başlamışsın bloga bayıldım...

OrbY... dedi ki...

vallaha mi??